برنامه واحد :
- بررسی انواع فرمهای ارزشیابی در کمیته ارزشیابی و ارزیابی
- نیازسنجی آموزشی از اعضای هیات علمی جهت ارائه کارگاهها
- تنظیم برنامه مدون جهت برگزاری کارگاهها در مدت یک سال(شهریورماه)
- برگزاری کارگاهها با حضور مدرسین مجرب و برجسته بر اساس نیازسنجی
- نظارت بر برگزاری کارگاههای آموزشی
- ارزشیابی کارگاههای برگزارشده با استفاده از پرسشنامه
- بررسی برگه های ارزشیابی
- ارائه بازخورد به اعضای هیات علمی از نتایج ارزشیابی کارگاههای برگزار شده
- ارائه گزارش عملکرد واحد در پایان هر نیم سال تحصیلی به مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه
۱- ارزشیابی مستمر اساتید و اعضاء هیأت علمی:
الف-انجام ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان علوم پایه در پایان نیمسال تحصیلی
ب-انجام ارزشیابی اساتید بالینی توسط کارآموزان و کاورزان رشته پزشکی در پایان دوره های آموزش بالینی
ت-انجام ارزشیابی اساتید بالینی که درس تئوری بالینی دارند توسط دانشجویان پزشکی در روز آخر دوره آموزشی
ث- انجام ارزشیابی اعضای هیأت علمی توسط دستیاران در هر سال تحصیلی
ح- انجام ارزشیابی اعضای هیأت علمی توسط روسا یا معاونین آموزشی دانشکدهها
ج- انجام ارزشیابی اعضای هیأت علمی بالینی از مدیران گروههای آموزشی بالینی
د- انجام ارزشیابی اعضای هیأت علمی علوم پایه از مدیران گروههای آموزشی پایه
ذ- انجام ارزشیابی اعضای هیأت علمی توسط معاونین آموزشی مراکز آموزشی درمانی
ن- انجام خودارزیابی اعضای هیأت علمی
ز- انجام ارزشیابی اعضای هیأت علمی توسط همکاران / همتایان هیأت علمی
۲- مشارکت در بررسی راههای ارتقاء کیفیت آموزشی و افزایش انگیزه هیأت علمی
۳- انجام کلیه مراحل ارزشیابی اعضای هیأت علمی بر اساس در سامانه الکترونیکی تحت وب
۴- تهیه لیستهای مختلف رتبه بندی از فعالیتهای آموزشی اعضاء هیأت علمی و ارسال نتایج آن به مسئولین مربوطه
۵- -مشارکت در هدایت، اجرا و نظارت ارزشیابی عملکرد اعضا هیأت علمی (۶ فرم مدون وزارت بهداشت)
۶- بازخورد نتایج ارزشیابی دانشجویی به اعضای هیأت علمی از طریق وب و ارسال کارنامه نهایی (دانشجویی و مدیریتی) در پایان هر نیم سال
۷- تجزیه و تحلیل عملکرد نقاط قوت و ضعف و کنترل شاخص های عمومی اساتید بر اساس تنظیم گزارش های مربوطه.
۸– نظارت و کنترل بر نحوه ی ارزشیابی اساتید توسط مسئولین آموزش در مراکز آموزشی و درمانی
۹- تهیه و تدوین شاخصها و معیارهای نظارتی و ارزیابی بر اساس شیوه نامهها و آئین نامه های ابلاغی و دستورالعملهای مصوب و از سوی وزارت متبوع۰
۱۰- بررسی و پاسخگویی به مکاتبات ارزشیابی اعضای هیأت علمی دانشگاه
۱۱-انجام پیگیریهای لازم و مستمر به منظور استقرار نظام پیشرفته و مکانیزه ( سامانه ارزشیابی تحت وب دانشگاه) جهت افزایش دقت ،سرعت و کیفیت آن و گزارش گیری و گزارش دهی.
۱۲- بررسی و مطالعه مستمر بخشنامهها و دستور العملهای صادره از سوی وزارت متبوع و ریاست جمهوری به منظور نظارت بر حسن اجرای آنها.
۱۳- برگزاری جلسات ارزشیابی جهت ارائه نقطه نظرات کارشناسی در زمینه اصلاح /تغییر فرمهای ارزشیابی اساتید و نحوه تاثیر گذاری و اثر بخشی آن در ارتقا علمی آنان
۱۴-مطالعه و بررسی مصوبات EDO دانشکدهها و مراکز آموزشی درمانی به خصوص در مورد انجام اصلاحات لازم در بعضی از فرمهای ارزشیابی
۱۵- ایجاد تعامل و همکاری موثر با مدیران گروههای آموزشی و روسای یا معاونین آموزشی دانشکدهها جهت پیگیری و کنترل نحوه ی اجرا و انجام ارزشیابی توسط خود ایشان
۱۶- درج نمرات ارزشیابی اعضای هیأت علمی در عملکرد فعالیتهای آموزشی جهت ارائه در کمیته ارتقاء